A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Офіційний веб-сайт Тетіївської районної державної адміністрації
Київська область, Тетіївський район

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Тетіївської райдержадміністрації протягом 2018 року

На виконання  вимог  Закону України  « Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 « Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Тетіївській районній державній адміністрації проводиться належна  робота щодо розгляду звернень громадян.

        За січень –грудень 2018 року до райдержадміністрації надійшло 801 звернення від громадян ( 395-письмових та 406-усних), ( 2017-829), ( 400-письмових та 429-усних).

        Серед загальної кількості письмових звернень 207 надійшло через органи вищого рівня    ( 2017-141)

а саме:

    7   –    Адміністрацію  Президента України   ( 2017-9) ;

    3  -     Секретаріат Кабінету Міністрів України ( 2017-3);                                                       

   11 -    Київську обласну  державну адміністрацію    ( 2017-6)    ;

   166 -   « Урядову  гарячу лінію» ( 2017-117)                                    

   20 -    Народних  депутатів    ( 2017-6)    

          У зверненнях до органів влади вищого рівня заявники найчастіше піднімали питання соціального захисту,  а  саме: нарахування субсидії,  відмови у нарахуванні, збільшення  розміру субсидії, несвоєчасної виплати державної соціальної допомоги на дітей, інших соціальних виплат, встановлених законодавством, охорони здоров’я, комунального господарства.

          Головою  адміністрації, першим заступником, заступником голови адміністрації та керівником апарату приділяється велика увага безпосередньому  спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих та виїзних прийомів.           

          Відповідно до ст.22 Закону України „Про звернення громадян" та ст.6 п.1 Указу, з метою створення кращих умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, головою райдержадміністрації видано розпорядження від 22.11.2018 №417 „Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом Тетіївської райдержадміністрації". Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації  його заступників, керівника апарату  проводиться не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі два особистих виїзних прийоми за місцем роботи  і проживання.

          Графіки розміщено на першому поверсі адмінбудинку на інфор­
маційному стенді райдержадміністрації, на офіційному  сайті Тетіївської РДА,  в  управліннях, відділах, органах місцевого самоврядування, оприлюднені в місцевій газеті „Тетіївська земля ."    

        Протягом 2018 року проведено головою адміністрації 20 особистих прийомів (2017- 24).

 

         За 12 місяців  2018 року  до райдержадміністрації надійшло  поштою 188   звернень, що на  71 менше,   ніж у минулому році  ( 2017-259 ) ; 

         На особистому прийомі  у голови адміністрації побувало 128 осіб, що на  20 менше , ніж у минулому році ( 2017- 148),                                                                                                                             -заступників голови- ( першого заступника-145)   , що на 5 менше, ніж у   ( 2017-150);

заступника голови -133, що на 2 більше ніж у  (2017-131).

         Всього на особистому прийомі побувало –406 осіб, що на 23 менше ніж у  (2017-429).

         До вищестояших органів  звернулися  207  осіб, що на 66 більше,   ніж у минулому році ( 2017- 141) .

          Всього у райдержадміністрації   протягом 2018 року розглянуто 801 звернення,  що на 28 менше, ніж у  ( 2017-829).

          За характером питань , порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільше  стосувались:

318 - соціального захисту ( 2017-336), а саме нарахування субсидії, відмови у нарахуванні, несвоєчасної виплати державної соціальної допомоги на дітей, інших соціальних виплат, встановлених законодавством.

163 -аграрної політики  (2017-196), зокрема, надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо виділення земельної ділянки у власність, взамін сертифіката на земельну частку ( пай), суміжного землекористування.

  18 -  транспорту, зв’язку ( 2017-16), це  питання заміни застарілих телефоних ліній, відновлення  у  селах району радіозв’язку, якості пасажироперевезення приватними перевізниками, пільгового перевезення.

  22  - праці і зарплати ( 2017-35), актуальним на сьогодні залишається питання працевлаштування;

  68   -охорони здоров’я; ( 2017-34), заявники піднімали питання отримання безкоштовних ліків, надання медичної допомоги,  за роз’ясненням щодо укладання договорів про медичне обслуговування, подальшої роботи ФАПів на селі.

  71  -комунального господарства ( 2017-68), дані питання стосувались відновлення дорожнього покриття, обмеження швидкості тяжких автомобілів  на дорогах у сільських населених пунктах, що  призводять до руйнування асфальтних доріг,значне  підвищення плати за комунальні послуги, підведення газопостачання, розчищення автодоріг від снігового покрову у зимовий період.

    2 – житлові ( 2017-7)

    3- екології ( 2017-3)

    1  - забезпечення дотримання  законності та охорони  правопорядку ( 2017-4)

    0  -сім’ї, дітей, молоді ( 2017-2);

    40 – освіти ( 2017-48);

    10 -діяльності органів виконавчої влади ( 2017-4);

     0 -діяльності органів місцевого самоврядування (2017-3);

    85 -інші питання (2017-73).

            Колективних звернень громадян одержано у 2018 році 11 (118 осіб)  у ( 2017- 13(121)), повторних 6 (2017-7) .

 

           З об’єктивних та суб’єктивних  причин, через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують грормадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення піднятих  у зверненнях питань належить до компетенції інших управлінських структур, вищих органів влади, судових органів. У таких випадках  звернення не залишаються без розгляду, громадяни отримують відповідні письмові роз’яснення.

          Так за звітний період 2018 року позитивно вирішено 613 звернень, надано роз’яснення- 179,  15 - звернень, відповідно до ст. 7 Закону України « Про звернення громадян», направлено для розгляду за належністю.

 

         В Тетіївській райдержадміністрації  значна увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються жінки, яким  присвоєно звання « Мати-героїня », Герої Радянського союзу, Герої Соціалістичної праці, інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інвалі­ди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем голови райдержадміністрації, дана категорія громадян  приймається позачергово, їм надається практична та метеріальна допомога.

 

 

 

           Протягом  12  місяців 2018 року відповідно до Тетіївської районної комплексної програми « Турбота» на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради  від 25 грудня 2015 року № 26-03-VII, враховуючи рішення комісії по наданню разової матеріальної допомоги  жителям району  прийнято 9 розпоряджень  голови адміністрації та надано, відповідно до поданих заяв , матеріальну допомогу на суму  56800 тисяч гривень  59 громадянам,  ( 2017 рік – 76000 грн.-97 громадянам). В першу чергу гроші виділяються тяжкохворим громадянам, інвалідам, на лікування та подолання складних життєвих обставин.

                  Із них така категорія громадян:

-    8- інваліди  I, II,III груп;

-   7 – онковорі;

-   8- сім’ї, де хворі діти, потребують лікування;

-   9-  особи, котрим необхідне оперативне втручання;

-  18- пенсіонери, люди похилого віку;

-   1- особа, інвалід- дитинства, хвора на гемофілію;

-   4-  учасники АТО, на лікування ;               

 -   2 – хворі на цукровий діабет;

 -   1- потреба ( купівля слухового апарату); 

 -   1- сім’я, в помешканні якої   сталася  пожежа.

 

        Продовжує працювати постійно діюча комісія з розгляду звернень громадян.

        Протягом  2018 року  проведено 10 засідань постійно діючої комісії  з питань розгляду  звернень громадян, у складі 10 чоловік, очолювану  головою райдержадміністрації  Всі засідання  оформлені  протоколами  за результатами яких керівництвом райдержадміністрації прийняті відповідні  доручення.

       Відповідно та  затвердженого головою райдерж­адміністрації графіків від 17.01.2018               № 4/2 на перше та 02.07.2018 №5/2 друге півріччя проводиться особисте звітування керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадмініст­рації, сільських голів перед головою райдержадміністрації.

      Протягом  2018 року про роботу із зверненнями громадян звітували:

     начальники - управлінь, відділів райдержадміністрації,  та 9 сільських голів.

 

     Відповідно до ст.1 п.9 Указу працює „прямий телефонний зв'язок" з населенням району.

З метою зміцнення зв‘язків з населенням району, відповідно до затверджених  головою райдержадміністрації графіків № 2/1, 2/2  від 17.01.2018,  та  № 3/1, 3/2 від 03.07.2018 проводяться  « прямі телефонні зв‘язки», їх проведено 18 . Через телефонний зв‘язок населення  має можливість спілкуватись з керівництвом райдержадміністрації, керівниками управлінь, відділів, районних установ та організацій.

     Зокрема , на телефонні звернення відповідали   :

    -голова райдержадміністрації  під час проведення (  вівторок ) особистого                  прийому (двічі);

   - перший заступник голови адміністрації (двічі);

    -заступник голови РДА ( двічі);

    -начальник юридичного відділу РДА( двічі);

    -нач. управління  соціального захисту населення РДА(двічі);

    -начальник відділу  містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури РДА         ( двічі);

    - нач. відділу з питань цивільного захисту РДА;

    -нач. відділу у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи управління СЗН РДА  (двічі);

    - нач.управління агропромислового розвитку РДА;

    - нач. відділу ведення Державного реєстру виборців  РДА;

    -нач. відділу освіти РДА.  

      Згідно затвердженого, головою райдержадміністрації графіка №3/2 від 17.01.2018, та № 3/3 від 03.07.2018  щодо  проведення особистих виїзних прийомів за 12 місяців 2018 року керівництвом райдержадміністрації здійснено 12 виїзних  прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання.  

                                                                                                                                                                                                              На видному та доступному  місці розміщений стенд для законодавчих актів з питань розгляду звернень громадян, зразки оформлення звернень та інших документів, відомості про  посадових осіб, які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, місцезнаходження відповідних структурних підрозділів органу виконавчої влади, контактні телефони.   

         

     

       Робота зі зверненнями громадян Тетіївської райдержадміністрації  висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Тетіївська земля»", на офіційному сайті Тетіївської райдержадміністрації   ( tet.gov.ua) є сторінка « Звернення громадян ».

      На адресу Тетіївської райдержадміністрації можна надіслати «Елетронне звернення».

        

 

Головний спеціаліст юридичного

відділу апарату адміністрації                                                                        Л.О.Затишна

rda.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень