START SES
« Графіки прийому | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

02.08.2013

12 лютого 2013 року стартував проект « Діалог з країною». Проект завершився 22 лютого прямим ефіром за участю Президента України Віктора Януковича. Протягом чотиригодинного ефіру громадяни країни мали змогу поставити питання та берпосередньо звернутися до Глави держави. Під час телевізійного проекту Віктор Янукович дав відповідь на 25 запитань від громадян України під час 17 включень з різних регіонів нашої держави.
У рамках всеукраїнського телевізійного проекту « Діалог з країною» до Президента України надійшло понад 16 тисяч звернень громадян з усіх регіонів країни. З них 480 звернень надійшло від жителів Київської області. Під час діалогу було відкрито телефонні лінії, за допомогою яких приймалися звернення громадян щодо надання роз.яснень з питань додержання трудового законодавства та інших чинних правових актів. Кожне звернення було уважно опрацьовано. На кожне звернення було надано письмову відповідь. Всі проблемні питання знаходилися під контролем обласної влади та були вирішені у найкоротші терміни. Також заявникам були надані вичерпні консультації та довідкова інформація.
Найбільше звернень стосувались питань соціального захисту населення, питань житлової політики. Актуальними для жителів Київщини лишаються й земельні питання. У ході роботи « гарячої лінії « розглядалися питання охорони здоров.я в регіоні.
Головою Київської обласної державної адміністрації Анатолієм Присяжнюком надано було відповідні доручення керівникам Київської області опрацювати звернення громадян, не займатися відписками, вирішити усі нагальні питання, та виконати покладену на них відповідну роботу.
Завдяки цьому проекту кожен мешканець області та всієї країни міг звернутися за допомогою до представників влади. Адже Президент України Віктор Янукович приділяє значну увагу налагодженню діалогу між владою та громадянином. Проект « Діалог з країною» допоміг налагодити механізм взаємодії з громадськістю, визначити найпоширеніші питання, оперативно на них зреагувати та вирішити. Такі проекти цікаві і корисні як для окремо взятих мешканців країни так і для представників влади. Вони дають можливість не тільки допомогти у вирішенні нагальної проблеми кожній окремій людині.
У рамках телевізійного проекту « Діалог з країною» Тетіївській районній державній адміністрації було адресовано два звернення від одного і тог ж заявника, жителя села Денихівка, але з різних питань. На одне із них відредаговано позитивно в одноденний термін. На друге звернення заявнику надіслано письмове роз.яснення і протягом місяця заявник теж отримав позитивну відповідь з чим і погодився в подальшому. Своєчасно було надіслано відповідні відповіді в електронному режимі і на гарячу лінію даного проекту.
Крім того, одним із головних завдянь Уряду залишається зробити орган виконавчої влади максимально доступним для звернення кожного громадянина. Розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу- важливі прерогативи державної політики. Однією з форм її реалізації є діяльність Урядового контактного центру, а саме робота урядової телефонної « гарячої лінії». Урядова телефонна « гаряча лінія» 0-800-507-309 працює крім неділі та святкових днів за наступним графіком: понеділок-п.ятниця- з 8 до 21 години, субота- з 8 до 19 години ( дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні). Можна звертатися через веб-сайт www.ukc.gov.ua.
На виконання доручення голови Київської облдержадміністрації від 02.07.2013 № 74-1 « З метою комплексного виконання завдань, передбачених дорученням Президента України від 25 червня 2013 року № 1-1/1553 » у райдержадміністрації :

проаналізовано стан роботи з розгляду звернень громадян, у тому числі звернень, що надходять на телефонні «гарячі лінії » за перше півріччя 2013 року . Підготовлено відповідну інформацію, заслухано та обговорено на колегії Тетіївської районної державної адміністрації 19 липня 2013 року . Прийнято рішення колегії № 25 від 19.07.2013 року.
Крім того, протягом семи місяців 2013 року на телефонну « гарячу лінію » звернулось 23 громадяни, які підняти 23 питання .
Зокрема, 4 звернення стосувались роботи комунального господарства;
4- охорони здоров.я;
3- соціальних виплат ;
3- присвоєння та отримання статусу « Мати-героїня»;
3- надання послуг телефонного зв.язку; забезпечення телетюнерами
2- пошуку втрачених архівних документів;
2-землекористування, с/г;
1- трансорту;
1-житла.
Всі звернення розглянуті, без порушення термінів розгляду , у визначений законодавством термін. Про результати розгляду звернень та прийняті відповідні рішення заявникам надіслані письмові відповіді райдержадміністрацією та відповідні копії листів в електронному вигляді направлені до Урядової « гарячої лінії».
Претензій з боку заявників щодо неналежного розгляду їх звернень до райдержадміністрації не надходило.


категорія: Звернення громадян /