START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

26.03.2013

У 2013 році Міністерство доходів та зборів України розширило функції \;"гарячої лінії\;"\;"Пульс податкової\;" та запровадило новий сервіс – \;"Пульс\;", який прийматиме звернення від клієнтів податкової та митної служб.
Нагадаємо, цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.
\;"Пульс\;" – це \;"гаряча телефонна лінія\;", що працює за принципом зворотного зв\;'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Вже понад рік всеукраїнська \;"гаряча лінія\;" зарекомендувала себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр, а відтепер не тільки з податкових, а й з митних питань.
Оновлений \;"Пульс\;" надає представникам бізнесу, зокрема, суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності, можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкової та митної служби та оперативно розв\;'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу \;"Пульс\;": (044) 284-00-07.