START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

18.03.2013

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, Указу Президента України від 12.03.2012 № 187/2012 „Про Національний план дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки „Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 675-р „Про схвалення методичних рекомендацій щодо складення регіональних планів створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі шкіл-інтернатів», на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.11.2012 № 498 «Про розробку обласного плану створення освітніх округів та модернізації мережі навчальних закладів, у тому числі шкіл –інтернатів», розпорядження голови Тетіївської адміністрації від 14.12.2012 № 910 «Про створення районної координаційної ради з метою розробки плану створення освітніх округів та модернізації мережі навчальних закладів» та з метою забезпечення довгострокового планування розвитку району, формування системи навчальних закладів, необхідної для надання високоякісних освітніх послуг:
1. Схвалити районний план створення освітніх округів та модернізації мережі навчальних закладів на 2013 - 2015 роки (далі – План), що додається, та подати на затвердження Тетіївській районній раді.

2. Після затвердження в установленому порядку Тетіївською районною радою Плану, районній Координаційній раді, відділу освіти райдержадміністрації, керівникам навчальних закладів району забезпечити його виконання.

3. Фінансовому управлінню райдержадміністрації передбачити щорічно у проекті бюджету кошти на реалізацію даного Плану за рахунок загальних асигнувань виділених на утримання закладів освіти.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови адміністрації С.В.Строянівського.

<<<Додаток>>>


категорія: , Відділ освіти /