START SES
« Майже 142 млн. гривень сплатили платники Білоцерківського регіону за користування землею | РОЗПОРЯДЖЕННЯ »

19.09.2017

З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків на веб-порталі ДФС України функціонує сервіс «Електронний кабінет платника». Даний сервіс надає можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу та забезпечує захист персональних даних.
Модернізований «Електронний кабінет платника» складається з двох частин – відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистий кабінет).
Усі користувачі мають доступ до відкритої частини Електронного кабінету та можуть скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів, а саме: про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності; про контакти та адреси центрів обслуговування платників; ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України та іншою корисною інформацією.
Вхід до приватної частини здійснюється шляхом проходження користувачем електронної ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних тощо.
Більш детально про роботу сервісу можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua.