START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Запобігання торгівлі людьми »

13.10.2016

Впродовж минулого місяця, у період з 1 по 30 вересня у підпорядкованих підрозділах ГУ знизились показники щодо широкого та всебічного інформування населення про діяльність підрозділів ДСНС, роз’яснення основних вимог чинного законодавства в галузі забезпечення цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, зменшилась кількість матеріалів, що висвітлюються у засобах масової інформації. Провівши аналіз діяльності підпорядкованих підрозділів у напрямку агітаційно-пропагандистської роботи виявилось, що інформація про пожежі, інші надзвичайні ситуації та заходи, що проводяться у районах області у місцевих ЗМІ висвітлюються невчасно, або не в повній мірі, а по деяким випадкам взагалі не висвітлюються. Що говорить про низький рівень взаємодії підрозділів із представниками засобів масової інформації.
Щомісяця до Сектору зв’язків зі ЗМІ та роботи з громадськістю надходять цифрові показники роботи з інформування та підтверджуючі матеріали щодо роботи підрозділів ГУ із обласною та районною пресою. Аналізуючи їх, ми маємо змогу побачити роботу того чи іншого підрозділу: чи проводиться вона сплановано, чи хаотично – від події до події; як часто на шпальтах преси піднімаються сезонні актуальні питання техногенної і пожежної безпеки, та як ними переймаються керівники підрозділів. Так найбільша кількість матеріалів виходить у Білоцерківському, Володарському, Вишгородському, Києво-Святошинському, районах, також на задовільному рівні працюють Сквирський, Рокитнянський, Яготинський райони та Ірпінська зона. Богуславський, Васильківський, Іванківський районні підрозділи на звіти за місяць привозять всього по одній інформації у газетах.
В таких районах, як Богуславський, Васильківський, Києво-Святошинський, Макарівський та Ставищенський інформація на телебаченні висвітлюється тільки у вигляді роликів соціальної реклами, або не висвітлюється взагалі.
Одним з пріоритетних напрямків являється інформування населення через мережу Інтернет. Кожен район, місто і навіть більшість сільських Рад мають власні Інтернет сайти. Тож обсяг інформаційного охоплення громадян області дуже великий. Посилити роботу у даному напрямку необхідно переважній більшості підрозділів, а особливо Баришівському, Васильківському, Таращанському районним підрозділам.
Хотілось би отримувати більше відео для розміщення його на нашому сайті. Переважно відео з пожеж та НС надсилають Обухівський, Яготинський, Білоцерківський райони та АРЗ СП (м. Біла Церква).
Важливим також лишається питання наочної агітації. При достатній наявній кількості зовнішніх рекламоносіїв актуальним є своєчасне поновлення на них інформації відповідно до сезонності та проблемних завдань. На фасаді кожного з підрозділів розташовані фотовітрини. Але слід зазначити, що інформація на них вчасно не поновлюються.
Загалом, як позитивну можна відмітити роботу Кагарлицького, Києво-Святошинського, Сквирського, Миронівського, Бориспільського, Білоцерківського, Вишгородського, Бородянського районів. Значно знизились показники і якість агітаційної роботи в Переяслав-Хмельницькому, Васильківському, Богуславському та Тетіївському районах.