START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Розповіли дітям про вибухо-небезпечні предмети часів другої світової війни »

18.03.2016

З метою поліпшення обслуговування населення управління Пенсійного фонду у Тетіївському районі надає ряд послуг щодо роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства та перспективних напрямків діяльності Пенсійного фонду.
На інформаційних стендах в приміщенні управління розміщено всю необхідну інформацію про діяльність Фонду, графіки прийому громадян посадовими особами управління та керівниками вищого рівня, перелік надання послуг та необхідні для подачі документи, іншу корисну інформацію щодо нововведень пенсійного законодавства. В приміщенні управління розташована поштова скринька «Суспільної думки» для зауважень і пропозицій від громадян. Так, позитивом в роботі управління є робота громадської приймальні за принципом “єдиного вікна”. З 01 січня 2016 р. відділом обслуговування громадян було прийнято 556 громадян. Основна частина порушених питань стосується призначення та підвищення розміру пенсій, перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам, виплати допомоги на поховання, тощо.
Працівниками управління проводяться зустрічі в трудових колективах, де роз’яснюються питання легалізації та детінізації заробітної плати, залежності страхового стажу від своєчасності сплати внесків, про послуги в електронному вигляді через веб-портал, оптимізацію структури окремих районних управлінь Фону шляхом їх об’єднання, щодо запровадження накопичувальної системи та популяризації періодичних відомчих виданнь Фонду – газети «Пенсійний кур»єр» та журналу «Вісник Пенсійного фонду». З початку року начальником управління та його заступниками здійснено 4 зустрічі у трудових колективах, де були присутні 17 чоловік та 4 виїзні прийоми, де було прийнято 11 громадян. Громадянам надано консультації, роз’яснення та відповіді на звернення.
Кожний громадянин може скористуватися послугами веб-порталу (www.pfu.gov.ua), це унікальна можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера, створено технічні можливості для прийняття звернень в електронному вигляді. З початку року зареєстровано 220 користувачів. Загальний відсоток зареєстрованих по району становить 13,49% .
Також в управлінні постійно працює «гаряча лінія» за телефоном 5-27-31, зателефонувавши на яку громадяни можуть отримали консультації та роз’яснення з нагальних питань пенсійного законодавства. За номером 5-28-78 працює «Телефон довіри», мета якого вивчення й аналіз суспільної думки щодо діяльності ПФУ.
На веб-сторінці управління ПФУ у Тетіївському районі розміщено 18 матеріалів з питань діяльності та змін у пенсійному законодавстві. Протягом 2 місяців 2016 року подано 3 статті в районну газету «Тетіївська земля».