START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Чого чекати від змін до Конституції в частині децентралізації? »

28.01.2016

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 1055
“Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України” передбачено проведення оптимізації структури окремих районних управлінь Фонду шляхом їх об'єднання.
Таке об’єднання є суто організаційним і його мета – покращити якість управління в пенсійній системі. Мова не йде про ліквідацію органів Пенсійного фонду в районах та містах. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об’єднання.
Головною одиницею обслуговування громадянина стає точка надання послуг (фронт-офіс), яка розташована за місцем знаходження управління Пенсійного фонду. Об'єднання двох або трьох окремих районних управлінь в одну юридичну особу не тільки не зменшить, а навпаки, збільшить доступність пенсійних послуг. Зміст і якість цих послуг залежить, перш за все, від кваліфікації спеціалістів та їх доступності, а не від статусу установи.
Для отримання сервісу не потрібно буде збирати візи та погодження. Всі послуги надасть спеціаліст, до якого звернулись за допомогою.