START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | У листопаді по Київській митниці ДФС перераховано до державного бюджету 3,2 млрд. гривень »

08.12.2015

Протягом січня-листопада поточного року, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», до Тетіївської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло 5 письмових звернень, з яких 4 заяви, 1 пропозиція, скарги відсутні.
За результатами розгляду 4 звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством, 1 звернення знаходиться на виконанні. Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків.
Звернення стосувалися питань ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, плати за землю, єдиного податку.
З 28.10.2015 року набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Реалізувати своє право на електронне звернення у Тетіївській ОДПІ громадяни можуть, надіславши його на електронну адресу: kyivobl.dpi1023.zvernennya@sfs.gov.ua із дотриманням вимог до його оформлення.