START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | З початку року платники Київщини поповнили бюджет на 34,5 млрд. гривень »

10.11.2015

Із загальної кількості звернень 372 надійшло письмово.
Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (36,8%), контрольно-перевірочної роботи (30,1%), податку на доходи фізичних осіб (8,1%).
Інші звернення стосувалися діяльності органів ДФС, питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та подання податкової звітності.
Зареєстровано 19 скарг на неправомірні дії працівників, що складає 5,1 % від загальної кількості письмових звернень. Після розгляду - 5 скарг підтвердилися повністю або частково. Посадові особи, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, притягнуті до відповідальності - депремійовані.
Відповіді на всі звернення надані у встановлені терміни.
Керівниками органів ДФС у Київській області проведено також 119 особистих прийомів громадян. Відмов з боку посадових осіб ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано.