START SES
« Графіки прийому | Про доступ до публічної інформації »

26.05.2012

26 травня 2012 року у Національному палаці мистецтв «Україна» ДПС України було проведено Перший загальнонаціональний форум працівників ДПС України «Від фіскального органу до сервісної служби», в якому також приймало участь керівництво Тетіївської МДПІ. Під час форуму отримано чітко сформульовану місію, бачення і визначено стратегічні напрями діяльності податкової служби, якими вона буде керуватися у своїй роботі. Ця трансформація податкової служби спрямована насамперед на те, щоб зміцнити її позиції в рейтингах податкових систем світу, покращити її сприйняття громадськістю і змінити способи взаємодії зі своїми клієнтами –платниками податків.
Під час форуму наголошено на неприпустимості посилення тиску на бізнес з боку державних органів, необхідності впровадження нових принципів у взаємовідносинах податківців та платників податків. А саме: повинні розуміти потреби клієнтів, поважати та цінувати їх; довіряти клієнтам; допомагати у разі необхідності, але невпинно відстежувати тих, котрі порушують податкове законодавство.
Податковим кодексом України визначено обов`язковість подання звітності в електронному вигляді. В зв’язку з цим, було відкрито Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, який надає послуги електронного цифрового підпису підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам із можливістю безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.
Органами ДПС України переглянуто підхід до організації роботи, що в свою чергу призвело до суттєвої їх оптимізації. Зокрема, для зменшення фіскального тиску на підприємства, скорочено кількість перевірок.
Ведучи мову про трансформацію у сервісну службу, важливо забезпечувати також комунікацію з інститутами громадянського суспільства, ЗМІ, найбільшими платниками податків, щоб доносити їм інформацію про застосування податкового законодавства, пріоритети діяльності податкової служби, а основне – забезпечити постійний зворотній зв’язок із бізнесом.
Для надання комфортного податкового сервісу проводиться робота по створенню центрів з обслуговування платників податків. Зокрема, в Тетіївській МДПІ проводиться робота щодо створення Центру обслуговування платників податків, з метою забезпечення платникам податків максимально комфортних умов, високого рівня сервісу, спрощення процедури декларування та сплати податків на основі сучасних технологій податкового супроводу.