START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Грудне вигодовування – запорука дитячого здоров’я »

22.07.2015

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби, що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Даний сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.
Протягом першого півріччя поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 4 звернення суб’єктів господарюваннят Тетіївського, Сквирського та Ставищенського районів. Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з роботою органів ДФС та реєстрації платником єдиного податку.
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення.