START SES
« Структура Тетіївської районної державної адміністрації | Проведено нараду та семінар-навчання з головами міськсільвиконкомів »

22.04.2015

Станом на 20 квітня 2015 року Тетіївським районним центром зайнятості направлено на тимчасові роботи 256 осіб , на громадські роботи 52 особи.
Особлива увага приділялась працевлаштуванню соціально незахищених верств населення, які не можуть на рівні з іншими конкурувати на ринку праці. Так протягом звітного періоду було направлено на такі роботи - 69 осіб ( із них 2 внутрішньо переміщені ).
На тимчасових роботах найбільше працювали безробітні на таких підприємствах району :- ДП ДГ Шевченківське ІЦБ УААН – 45 осіб ( роботи в сільському господарстві , що не потребують кваліфікації , підготовка техніки до весняно-польових робіт );
- ТОВ «Агро-Дібрівка» - 39 осіб (роботи в сільському господарстві , що не потребують кваліфікації , підготовка техніки до весняно-польових робіт );
- СТОВ «Черепин» - 35 осіб ( прибирання комори від залишків зерна , прибирання території підприємства , підготовка техніки до весняно-польових робіт) та інші.
На громадських роботах з працювали по таких сільських радах : Горошківській, Голодьківській, Денихівській, Дібрівській, Кашперівській, Кошівській, Ненадихівській, П’ятигірській, Стадницькій, Теліжинецькій, Черепинській.
Наприклад, Кашперівська сільська рада – 22 особи ( прибирали у парку Слави та у парку Відпочинку , прибирання по вул.Київській , Леніна під побутового сміття , прибирання головної площі села , погрузка та вивезення сміття) витрачено коштів за рахунок Фонду – 14 546 грн.
- Теліжинецька сільська рада – 6 осіб ( прибирання центральної вулиці від сміття , побілка бордюр , дерев , вирубка кущів на кладовищі ) витрачено коштів за рахунок Фонду - 2490 грн.
- Стадницька сільська рада – 5 осіб (прибирання центральної вулиці від сміття , старої трави , побілка бордюр та дерев , вирубка старих кущів та дерев ), витрачено коштів за рахунок Фонду 3755 грн.
Всього витрачено коштів Фонду та коштів сільських рад станом на 20.04.2015 року 67.6 тис.грн.