START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Постанова »

10.02.2015

Робота з обслуговування та розгляду звернень громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 № 4-3.
Основні питання, які порушують заявники у листах та на особистому прийомі:
- правильність призначення і виплати пенсій після проведення перерахунків;
- роз”яснення чинного законодавства;
- збільшення пенсії по інвалідності, відповідно до Закону України „Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” та щодо перерахунку пенсій „Про соціальний захист дітей війни” та причин невиконання судових рішень.
Повторних звернень – не має.
На всі звернення були дані вичерпні відповіді на особистому прийомі, та письмово, у встановленні законодавством терміни.
За період роботи громадської приймальні за принципом « єдиного вікна» станом на 01.01.2015 року до управління звернулись 3101 особи, з них:
- прийнято заяв для призначення/перерахунку пенсій – 423/1301
- прийнято анкет на виготовлення пенсійних посвідчень -597;
- прийнято заяв на виплату допомоги на поховання 485;
- надано консультацій – 295.
З метою покращення інформування громадян району з питань пенсійного забезпечення просимо звертатися по телефону:
«гарячої лінії» - 5-27-31;
телефон довіри – 5-28-78;
моб. life – (093)- 306-07-24;
веб-сторінка Пенсійного фонду – www.pfu.gov.ua
скайп – Тетіїв ПФ
Розпорядок роботи
Управління Пенсійного фонду України
у Тетіївському районі Київської області
Початок роботи – 8-00 год.
Кінець роботи – 17- 00 год.
П’ятниця - до 15-45 год.
Обідня перерва 3 12-00 год. до 12-45 год.
Прийом громадян проводиться на протязі всього робочого дня