START SES
« Структура Тетіївської районної державної адміністрації | Постанова »

21.01.2015

Протягом 2014 року Тетіївською ОДПІ у встановленому законодавством порядку розглянуто 4 письмових звернень громадян, 1 депутатське звернення в інтересах фізичної особи та 1 запит на отримання публічної інформації.
З метою забезпечення одного з основних прав громадянина – права на звернення, посадовими особами податкової інспекції проводиться особистий прийом громадян відповідно до затвердженого графіку. Протягом 2014 року проведено 4 особистих прийомів посадовими особами інспекції. Всі заявники, що звернулись до Тетіївської ОДПІ, отримали кваліфіковану та вичерпну відповідь
Забезпечується якісний та своєчасний розгляд інформації щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, яка надходить від платників податків на сервіс «Пульс». З початку 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 4 інформаційні картки. Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різнобічні: щодо звітності на паперових носіях, щодо нарахувань ІКП, режиму роботи ЦОП. Скарг на дії або бездіяльність працівників інспекції не надходило.