START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів »

11.12.2014

З 24 листопада поточного року зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей юридичні особи, які втратили установчі документи, зможуть отримати послуги електронного цифрового підпису за тимчасовою спрощеною процедурою ідентифікації та реєстрації.
Відповідно до внесених змін у Регламент Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС України, встановлення зазначених юридичних осіб здійснюватиметься з використанням інформації з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців в електронному вигляді, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру або веб-сайті технічного адміністратора Єдиного державного реєстру.
Крім того, для таких платників затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).
Більш детальну інформацію можна переглянути на веб-порталі ДФС України за посиланням http://acskidd.gov.ua/ur_osoba_dl.