START SES
« Структура Тетіївської районної державної адміністрації | «Зарплата в конвертах»– втрата соціального захисту громадян »

30.10.2014

Робота з обслуговування та розгляду звернень громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 № 4-3.
На обліку в управлінні перебуває 11188 пенсіонерів. За 9 місяців 2014 року до управління Пенсійного фонду України у Тетіївському районі надійшло 306 звернень ( за відповідний період минулого року 462 зверенень):
- 80 письмових звернень ( за відповідний період минулого року 58);
- 204 особистий прийом громадян ( за відповідний період минулого року 278).

За 9 місяців 2014 року керівництвом управління проведено 5 виїзних прийомів, на яких прийнято 22 громадяни( за відповідний період минулого року – 16 виїзних прийомів, на яких прийнято 126 громадян ) .
З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом до управління організовано щоденну „гарячу” телефонну лінію. Проведено 26 „гарячих” телефонних ліній, на які звернулося 29 громадян.
За період роботи громадської приймальні за принципом « єдиного вікна» станом на 01.10.2014 року до управління звернулись 2943 особи, з них:
- прийнято заяв для призначення/перерахунку пенсій – 304/844;
- для переведення пенсій на банківські установи – 806 звернень;
- прийнято анкет на виготовлення пенсійних посвідчень -426;
- прийнято заяв на виплату допомоги на поховання 359;
- надано консультацій – 204.
На офіційний сайт Тетіївської РДА постійно подається інформація про хід започаткованих реформ щодо пенсійного забезпечення. За 9 місяців 2014 року надано 57 інформацій.
- Також надруковано 7 публікацій в районній газеті «Тетіївська земля».
В управлінні працює інформаційний кіоск.