START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Про застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства при обчисленні податкових зобов’язань з плати за користування надрами »

17.07.2014

За шість місяців поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення щодо роботи Тетіївської ОДПІ.
Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різнобічні: щодо звітності на паперових носіях, щодо нарахувань ІКП, режиму роботи ЦОП.
Тетіївською ОДПІ приділяється особлива увага проблемним питанням, які піднімаються платниками податків, а кожне таке звернення знаходиться на особистому контролі керівництва інспекції. Слід зазначити, що звернення розглядаються оперативно, процеси надання адміністративних послуг - вдосконалюються, а з метою унеможливлення порушення діючого законодавства з працівниками проводяться професійно-економічні навчання та наради.
Нагадуємо, що за номером «Пульсу» (044) 284-00-07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.