START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Працівники Міндоходів Київщини допомогли одягнути бійців 25 батальйону територіальної оборони «Київська Русь» »

17.07.2014

"З 2012 року в Тетіївській ОДПІ та відділеннях створені Центри обслуговування платників, на меті яких і на сьогодні залишається якісне обслуговування відвідувачів, а у перспективі – отримання ними послуг без відвідування податкової через впровадження сучасних інформаційних технологій" - зазначала начальник відділу обслуговування платників Ольга Гринюк.
Інформація, розміщена на числених стендах, розташованих в залах центрів, допомагає відвідувачам оформити заяви, які подаються до органів Міндоходів, ознайомитись з новинами податкового законодавства та законодавства відносно ЄСВ, а заповнені бланки звітності з цифровими прикладами допомагають бухгалтерам та фізичним особам – підприємцям не здійснити помилок під час розрахунку податкових зобов’язань.
До послуг відвідувачів в центрах розташовані комп’ютери, підключені до мережі Інтернет, також існує система Wi-Fi, якою користуються власники ноутбуків.
Так, за перше півріччя 2014 року у ЦОПах Тетіївської ОДПІ отримано:
- картки платника податків та внесення до паспорту громадянина України данних про реєстраційний номер облікової картки платника податків- 1837;
- довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам, які припиняють підприємницьку діяльність – 321;
- видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку - 295;
- зареєстровано книг обліку розрахункових операцій – 236;
- реєстрація розрахункових книжок - 230;
- зареєстровано книг обліку доходів та витрат платникам єдиного податку – 216 та багато інших адмінпослуг.