START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Як платнику, який постачає товари неплатнику ПДВ заповнити графи розділу І Реєстру виданих та отриманих податкових накладних? »

30.05.2014

Робота з людьми, підвищення якості їх обслуговування – це пріоритет номер один в нашій роботі.
Для того, щоб удосконалити обслуговування громадян, Пенсійним фондом України була прийнята постанова від 21.02.2012р. № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України», якою було затверджене Положення про організацію та обслуговування громадян за принципом «Єдиного вікна».
З 1 лютого поточного року наше управління також розпочало прийом громадян за принципом «Єдиного вікна».
Найбільша перевага такого прийому полягає в наближенні послуги до її одержувача, а також оптимізації доступу всіх громадян до необхідної інформації. Тепер не треба ходити кабінетами, щоб здати документи для призначення пенсії, отримати довідку про розмір пенсії чи консультацію.
Усі свої питання з питань пенсійного забезпечення можна з` ясувати в одному місці протягом робочого дня, а саме в управлінні Пенсійного фонду України у Тетіївському районі за адресою: вул.. Цвіткова,11, кабінет № 14.
За період роботи «єдиного вікна» до нього звернулося 642 громадянина з різних питань. Найчастіше громадяни звертались за отриманням консультації з питань пенсійного забезпечення, надання документів для призначення та перерахунку пенсій, за переведенням виплати пенсій на банк , оформленням допомоги на поховання та недоотриманої пенсії.
Певні переваги від роботи «єдиного вікна» отримали й співробітники відділів з призначення та виплати пенсій. Адже питання призначення та перерахунку пенсій, оформлення разових доручень для отримання допомоги на поховання, чи недоодержаної пенсії потребують не тільки глибоких знань, але й концентрації уваги. І ці операції набагато легше провести, маючи на руках повний комплект документів та не відволікаючись на надання консультації чи видачу довідок. І те, що тепер функції розмежовані: одні спеціалісти приймають документи, надають довідки та консультації в «єдиному вікні» , а інші займаються обробкою цих документів, значно полегшує весь процес і зменшує кількість помилок.