START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

18.02.2014

У рамках телевізійного проекту « Діалог з країною» та реалізації завдань Президента України щодо належної роботи із зверненнями громадян, а також підведення підсумків вирішення питань, що надійшли у рамках проекту « Діалог з країною» Тетіївській районній державній адміністрації було адресовано два звернення від одного і тог ж заявника, жителя села Денихівка, але з різних питань. На одне із них відредаговано позитивно в одноденний термін. На друге звернення заявнику надіслано письмове роз.яснення і протягом місяця заявник теж отримав позитивну відповідь з чим і погодився в подальшому. Своєчасно було надіслано відповідні відповіді в електронному режимі і на гарячу лінію даного проекту.
Крім того, одним із головних завдянь Уряду залишається зробити орган виконавчої влади максимально доступним для звернення кожного громадянина. Розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу- важливі прерогативи державної політики. Однією з форм її реалізації є діяльність Урядового контактного центру, а саме робота урядової телефонної « гарячої лінії». Урядова телефонна « гаряча лінія» 0-800-507-309 працює крім неділі та святкових днів за наступним графіком: понеділок-п.ятниця- з 8 до 21 години, субота- з 8 до 19 години ( дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні). Можна звертатися через веб-сайт www.ukc.gov.ua.
На виконання доручення голови Київської облдержадміністрації від 02.07.2013 № 74-1 « З метою комплексного виконання завдань, передбачених дорученням Президента України від 25 червня 2013 року № 1-1/1553 » у райдержадміністрації :

проаналізовано стан роботи з розгляду звернень громадян, у тому числі звернень, що надходили на телефонну «Гарячу лінію » у 2013 році. Підготовлено відповідну інформацію, заслухано та обговорено на колегії Тетіївської районної державної адміністрації 13 січня 2014 року . Прийнято рішення колегії № 5 від 13.01.2014 року.
Крім того, протягом 12 місяців 2013 року на телефонну « Гарячу лінію » звернулось 30 громадян, які підняти 30 питань .
Зокрема, 8 звернень стосувались роботи комунального господарства;
- 6 - охорони здоров.я;
- 6 - соціальних виплат;
- 3 - надання послуг телефонного зв.язку; забезпечення телетюнерами
- 2 - пошуку втрачених архівних документів;
- 2 -землекористування, с/г;
- 1 - транспорту;
- 2 -житла.
Всі звернення розглянуті, без порушення термінів розгляду , у визначений законодавством термін. Про результати розгляду звернень та прийняті відповідні рішення заявникам надіслані письмові відповіді райдержадміністрацією та відповідні копії листів в електронному вигляді направлені до Урядової « гарячої лінії».
Претензій з боку заявників щодо неналежного розгляду їх звернень до райдержадміністрації не надходило.
Протягом 1,5 місяців 2014 року за доручення обласної державної адміністрації на розгляд районної райдержадміністрації надійшло 3 Урядових звернення, зокрема стосуються питань: пільгового проїзду, надання матеріальної допомоги «Матері –героїні», жительці міста Тетієва, матері 9 дітей, та ремонту стаціонарного телефону.


категорія: Звернення громадян /