START SES
« Графіки прийому | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

13.11.2013

Основними завданнями, які виконують Центри обслуговування платників Тетіївської ОДПІ є забезпечення для платників податків умов обслуговування, наближених до європейських стандартів, шляхом постійного удосконалення процесу приймання податкової звітності, якісного надання адміністративних та інформаційних послуг, забезпечення доступу до інформації, розвитку партнерських стосунків.
За січень-жовтень поточного року у ЦОПП було надано понад 60 тисяс податкових послуг, а саме: взяття на податковий облік платників податків; приймання звітних та інших документів; оформлення та видача довідок і дозвільних документів, які входять до компетенції органів Міндоходів; надання консультативної допомоги платникам податків, видача електронних цифрових підписів тощо.
Також, фахівці Тетіївської ОДПІ ставлять за мету моніторинг громадської думки щодо діяльності органів Міндоходів та Центрів обслуговування платників податків. Для цього у Центрах розміщені скриньки «Для заяв та пропозицій», в яких платники податків можуть залишити свої зауваження, або пропозиції. Така співпраця є запорукою отримання позитивного результату роботи Центрів обслуговування платників податків.
Завдяки роботи Центру, зникли черги, робота стала прозорою, відкритою і зрозумілою нашим клієнтам.