START SES
« Графіки прийому | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

04.11.2013

З метою інформування платників податків щодо змін у податковому законодавстві в Тетіївській ОДПІ постійно проводиться цілеспрямована робота, спрямована на підвищення рівня добровільної сплати податків та зборів, налагодження партнерських відносин із платниками податків, проводяться заходи щодо поліпшення якості послуг, які надаються представникам бізнесу.
Ефективним способом для найшвидшого та повного надання відповідей на запитання, які турбують платників податків є проведення сеансів телефонного зв’язку „гаряча лінія”.
Так, останній з них був проведений начальником відділу адміністрування єдиного соціального внеску та майнових податків Тетіївської ОДПІ Оленою Ткачук з питань адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
„Аналізуючи кількість дзвінків під час проведеного заходу, хочу відмітити, що платники здебільшого цікавилися щодо прийняття та обробки звітів ЄВС територіальними органами Міндоходів України, про зміну рахунків на які потрібно сплачувати суми нарахованого єдиного внеску, також не лишилося поза увагою питання щодо штрафних санкцій за неподання звітності з єдиного внеску” - наголосила Олена Ткачук.
На всі хвилюючі питання платники отримали вичерпні, кваліфіковані відповіді. Адже працівники Міндоходів завжди готові до відкритого діалогу з представниками бізнесу та громадянами.