START SES
« Перелік питань, порушених у зверненнях громадян до райдержадміністрації | Про інформаційне забезпечення сайту Тетіївської районної державної адміністрації »

28.10.2013

За ініціативою Міністерства доходів і зборів України фізособи зможуть користуватися цифровим підписом від Міндоходів до 3 років.
Такі зміни запропоновані фахівцями Міндоходів в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Ці новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Оскільки використання цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайн сервісами Міндоходів, в тому числі і можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді, а також надсилати „електронкою” звітність з єдиного соціального внеску.
Зазначимо, що ознайомитися з проектом постанови „Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903” можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.